Αϋπνία…Πως να την αντιμετωπίσεις

Published by Megeia on

Αϋπνία: Πως να την αντιμετωπίσεις.

Όλοι μας έχουμε κατά καιρούς αντιμετωπίσει προβλήματα αϋπνίας.

Για πολλούς όμως είναι μόνιμη κατάσταση.

Η αϋπνία φέρνει στέρηση ενέργειας και κακή διάθεση. Δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της ημέρας αν δεν έχεις κοιμηθεί καλά.

Υπάρχουν κάποιοι φυσικοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν να για να αντιμετωπίσεις την αϋπνία:

 

– Τεχνικές χαλάρωσης

Βαθιές αναπνοές, και εστίαση σε και θετικό που σε βοηθάει να χαλαρώσεις. Διαλογισμό, βαθιά αναπνοή, και χαλάρωση των μυών.

– Βαλεριάνα

Από αρχαιοτάτων χρόνων χρησιμοποιούνταν για την αντιμετώπιση της αϋπνίας και τη θεραπεία των νευρικών προβλημάτων. Μπορείς να την βρεις στην αγορά σε μορφή τσαγιού, και συμπληρώματος διατροφής. Η βαλεριάνα δεν πρέπει να συνδυαστεί με άλλα συμπληρώματα ή φάρμακα για τον ύπνο.

– Χαμομήλι

Χρησιμοποιείται και αυτό από την αρχαιότητα για την αϋπνία. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι είναι ένας ασφαλής τρόπος αντιμετώπισης της ήπιας αϋπνίας.

 

– Να πηγαίνεις στο κρεβάτι την ίδια ώρα κάθε μέρα.
Δημιούργησε μια ρουτίνα ύπνου και ξυπνήματος. Είναι σημαντικό να ρυθμίσεις το βιολογικό σου ρολόι.
– Να γευματίζεις το αργότερο 2 ώρες πριν πέσεις για ύπνο.

Τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο (σολομός, φυλλώδη λαχανικά, ηλιόσπορος) βελτιώνουν τον ύπνο.

– Απέφυγε την καφεΐνη αργά το απόγευμα.
– Απέφυγε το αλκοόλ, τα τσιγάρα, και τα βαριά γεύματα το βράδυ.
– Χαλάρωσε πριν τον βραδινό ύπνο και κλείσε όλα τα φώτα στο δωμάτιο.
– Ηρέμησε. Το σώμα μας χρειάζεται χρόνο για να στραφεί σε κατάσταση ύπνου.

Πέρασε την τελευταία ώρα πριν τον ύπνο κάνοντας κάτι ηρεμιστικό όπως η ανάγνωση ενός βιβλίου.

– Φρόντισε το υπνοδωμάτιό σου να είναι σκοτεινό, σιωπηλό, χαλαρωτικό και κρύο.

Δημιούργησε το ιδανικό περιβάλλον, έτσι ώστε να χαλαρώνεις στην κρεβατοκάμαρα σου.

maggie


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *