Πως να αποκτήσεις πειθώ, για να μπορείς να πουλήσεις ακόμα και στον πιο δύσκολο πελάτη, με τους κανόνες της ψυχολογίας

Το marketing είναι ολόκληρη επιστήμη, και το επισημαίνουν οι μεγαλύτεροι marketers του κόσμου.

Είναι μια επιστήμη που έχει ερευνηθεί απόλυτα, έχουν γίνει μετρήσεις, πειράματα, και έχουν φανεί τα αποτελέσματα.

Ξέρουμε πια τι λειτουργεί και το όχι στην επιστήμη του marketing, κι έτσι μπορούμε να θέσουμε κατευθύνσεις και στόχους.

TWO MEN

Πωλητής κανείς γίνεται, δεν γεννιέται, και αυτό είναι κοινώς αποδεκτό. Όλα έχουν να κάνουν με την τέχνη της πειθούς, και βασίζονται σε συγκεκριμένες τεχνικές που είναι 100% αποτελεσματικές.

Η ψυχολογία έρχεται και εδώ να δώσει λύσεις, στις οποίες αν βασιστείς, θα δεις τις πωλήσεις σου να ανεβαίνουν κατακόρυφα.

Πως θα γίνεις ο καλύτερος πωλητής για να πουλάς οτιδήποτε – προϊόντα ή υπηρεσίες – με βάση την ψυχολογία:

MAN WITH KEYS

Η αρχή

Πάντα με χαμόγελο και καλή διάθεση, ξεκινάς την συζήτηση. Με αγνό χαμόγελο, όχι προσποίηση, γιατί ο άλλος το καταλαβαίνει, και το ποιο πιθανό είναι να τον χάσεις. Να είσαι ευγενικός, ευπρεπώς ντυμένος, ευγενικός, και να ακούς. Πρώτα θα ακούσεις τις ανάγκες του, και μετά θα ξεκινήσεις να του δώσεις την λύση.

Δείτε επίσης: Οι συνήθειες που θα κάνουν παραγωγική την καθημερινότητα σου

Εμπιστοσύνη

Ο πελάτης πρέπει πάνω από όλα να σε εμπιστευτεί. Όλοι αγοράζουν από κάποιον που είναι άψογος γνώστης του αντικειμένου του, γιατί αυτός τους εμπνέει εμπιστοσύνη. Πρέπει να έχεις “διαβάσει” καλά το προϊόν σου, να παραθέτεις αποδεικτικά στοιχεία, που θα κάνουν τον πελάτη σου να σε εμπιστευτεί. Αν σε εμπιστευτεί, έχεις πετύχει την μισή πώληση.

WOMAN BLACK HAIRS

Ανάγκη

Δημιούργησε στον πελάτη σου την ανάγκη για αυτό που θέλει να αγοράσεις κι εσύ να πουλήσεις. Δώσε του να καταλάβει πόσο το χρειάζεται, και ποια είναι η ανάγκη που θα του καλύψει.

Λύση

Οι άνθρωποι αγοράζουν λύσεις, όχι προϊόντα. Αγοράζουν αυτό που θα λύσει το πρόβλημα τους, όχι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αυτό αφορά τα πάντα, από ρούχα, μέχρι ηλεκτρικές συσκευές, σπίτι, κοσμήματα, υπηρεσίες, κτλ. Αγοράζουν αυτό που θα δώσει την λύση στο εκάστοτε πρόβλημα τους. Δεν έχεις λοιπόν, παρά να του τονίσεις ποια είναι η λύση στην αναζήτηση του και να του την δώσεις.

Απέδειξε

Ο πελάτης σου χρειάζεται αποδείξεις για ότι του παρουσιάζεις. Αν έχεις μόνο υποσχέσεις, τότε αρκετοί θα γίνουν δύσπιστοι. Δείξε ότι έχεις. Έχεις αποδείξεις να παρουσιάσεις? Τότε τον έχεις κερδίσει.

Να θυμάσαι ότι δεν πρέπει να είσαι απλά ειδικός στον τομέα σου, αλλά και να φαίνεσαι!

 

Αλεξία Ραπτοπούλου

Δείτε επίσης: Αντιφλεγμονώδη βότανα και εύκολοι συνδυασμοί τροφίμων που καταπολεμούν τις φλεγμονές

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

 

Από την ίδια κατηγορία

Παρόμοια Άρθρα