Φρουκτόζη, ζάχαρη, στέβια, ή ζάχαρη καρύδας? Ποια είναι η πιο ασφαλής λύση και πως πρέπει να καταναλώνεται

Published by Maggie on

SUGAR STEVIA

 

Φρουκτόζη, ζάχαρη, στέβια, ή ζάχαρη καρύδας? Ποια είναι η πιο ασφαλής λύση και πως πρέπει να καταναλώνεται

Η ζάχαρη που τόσο αρέσει στους περισσότερους έχει πολλές φορές καταστροφικές συνέπειες για υγεία μας και η κατανάλωση της πρέπει να γίνεται με προσοχή.
Πολλοί είναι αυτοί που ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις γιατί θέλουν να καταναλώνουν γλυκά, αλλά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Ή κάποιοι που προσέχουν ακόμα και την ζάχαρη που βάζουν στον καφέ τους.

stevia

Όταν καταναλώνουμε μια τροφή πλούσια σε γλυκαιμικό δείκτη, εκκρίνεται υπερβολική ινσουλίνη και τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος πέφτουν χαμηλότερα τις επόμενες ώρες από ό, τι όταν καταναλώνουμε μια τροφή χαμηλή σε γλυκαιμικό δείκτη.
Δείτε επίσης:  Τα βότανα που θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα του εντέρου
Η κοινή ζάχαρη αποτελείται από τη γλυκόζη και την φρουκτόζη. Η γλυκόζη έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, και αυξάνει απότομα την ινσουλίνη στο αίμα.
Απεναντίας, η φρουκτόζη είναι πιο γλυκειά, και έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Κάποιοι που ήθελαν να κάνουν δίαιτα χρησιμοποιούσαν την φρουκτόζη αντί για ζάχαρη. Την σύστηναν μάλιστα παλαιότερα και οι γιατροί στους διαβητικούς.

 

Η φρουκτόζη δεν πρέπει σε καμμία περίπτωση να θεωρηθεί ως η καλύτερη εναλλακτική λύση έναντι στην ζάχαρη. Το ιδανικό είναι να μειωθεί η πρόληψη και των δυο, ή να αντικατασταθούν από πιο ασφαλείς λύσεις, όπως είναι η ζάχαρη καρύδας.
Η ζάχαρη καρύδας παράγεται από τα λουλούδια του δένδρου της καρύδας, και χρησιμοποιείται σαν παραδοσιακό γλυκαντικό εδώ και χιλιάδες χρόνια στην Νότια Ασία. Κατατάσσεται στις τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Μοιάζει αρκετά με την κανονική ζάχαρη και οι διαφορές τους κυρίως είναι τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει η ζάχαρη καρύδας αλλά σε μικρές ποσότητες.

COCONUT SUGAR

Η στέβια έχει μεγαλύτερη γλυκαντική δύναμη από την ζάχαρη. Χρησιμοποιείται σε αρκετές χώρες ως εναλλακτική γλυκαντική ουσία από την ζάχαρη. Η Κίνα σήμερα καλλιεργεί το 85% της παγκόσμιας παραγωγής. Η ανεπεξέργαστη Στέβια περιέχει μόνο περίπου 10% γλυκαντική ουσία. Η επεξεργασμένη, στεβιόλη Ε960 πρέπει να καταναλώνεται με προσοχή.
Σε κάθε περίπτωση,η μείωση της ζάχαρης ή των γλυκαντικών θα είχε πολύ θετικές επιπτώσεις για την υγεία μας σε όλα τα επίπεδα. Αν πάσχετε από διαβήτη ή πρέπει να χάσετε βάρος, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και θα σας κατευθύνει κατάλληλα.
Δήμητρα Αγγέλου
Δείτε επίσης: Συγχώρεσε το παρελθόν σου για να φτιάξεις το μέλλον σου
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *