Χυμός σέλινου: Οι ιδιότητες και τα οφέλη

Published by Maggie on

GREEN SMOOTHIE

 

Χυμός σέλινου: Οι ιδιότητες και τα οφέλη

Το σέλινο, γνωστό στην Ελληνική κουζίνα, δίνει το χαρακτηριστικό του άρωμα και την γεύση του σε πολλά από τα φαγητά μας.

Τα σπόρια του σέλινου είναι εξίσου αρωματικά, έχουν το ίδιο άρωμα με το φυτό, αλλά πιο πικρή και καυτή γεύση από το ίδιο το φυτό, και χρησιμοποιούνται σαν μπαχαρικό.

Το σέλινο περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνες C, B1, και B2.

Επίσης, μια ποικιλία φυτοχημικών συστατικών μεταξύ των οποίων είναι το καφεϊκό οξύ, το κουμαρινικό οξύ, το φερουλλικό οξύ, η λουτεολίνη, η κερκετίνη, η καμπεφερόλη και άλλα εξίσου σημαντικά φυτοχημικά συστατικά.

Περιέχει πολλές φυτικές ίνες, και αυτός είναι ο λόγος που μας κάνει να νιώθουμε “χορτασμένοι” .

Ο χυμός σέλινου έχει πλούσια θρεπτικά συστατικά, πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες τα οφέλη του για την υγεία μας είναι σπουδαία

Το σέλινο περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνες C, B1, B2,και κουμαρίνη.

Δείτε επίσης: Τα σπουδαία οφέλη του παντζαριού και των φύλλων του

Τα πολλά οφέλη από το χυμό σέλινου για τον οργανισμό μας:

Έχει διουρητική δράση και μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί στην αντιμετώπιση παθήσεων των νεφρών και της ουροδόχου κύστης

Είναι τονωτικό του στομαχιού

Ωφελεί τον εγκέφαλο όταν υπάρχει πνευματική κούραση

Θεωρείται άριστο χωνευτικό

Βοηθά σημαντικά στη θεραπεία του έλκους και της δυσπεψίας

GREEN JUICE

Μειώνει την οξειδωτική βλάβη των αγγείων

Βοηθά στην ανακούφιση της δυσκοιλιότητας φυσικά καθώς περιέχει πολλές φυτικές ίνες

Αποβάλλει τις τοξίνες από τον οργανισμό

Δείτε επίσης: Τα βότανα που θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα του εντέρου

Μειώνει την φλεγμονή του εγκεφάλου και τονώνει την μνήμη

Είναι αντιπυρετικό

Δρα κατά των ρευματισμών

Θεωρείται κατάλληλο για τους διαβητικούς

Αραιώνει το ουρικό οξύ που επηρεάζει τις αρθρώσεις

Έχει αντικαρκινική δράση

Βοηθάει στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας

Καταπολεμά την αυπνία

Προάγει την υγεία των δοντιών

Το μίγμα από χυμό σέλινο με καρότο, παντζάρι, ραπανάκι,λάχανο, μήλο, δίνει ένα πολύ αποτέλεσμα στην ανεπάρκεια βιταμινών.

Ο χυμός σέλινου πρέπει να είναι μέρος μια ισορροπημένης διατροφής. Σε κάθε περίπτωση, ενημερώστε τον γιατρό σας

 

Μάνια Αλεξάνδρου

Δείτε επίσης : Συγχώρεσε το παρελθόν σου για να φτιάξεις το μέλλον σου

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!