Απλοί τρόποι και tips για να βελτιώσεις την μνήμη σου

Published by Maggie on

KING

 

Απλοί τρόποι και tips για να βελτιώσεις την μνήμη σου

Αν έχεις καταλάβει ότι δεν έχεις την μνήμη που θα ήθελες, τότε μην απελπίζεσαι. Υπάρχουν τρόποι για να “ακονίσεις” το μυαλό σου και να βελτιώσεις την μνήμη σου.
Χωρίς να κάνεις μεγάλες αλλαγές στην καθημερινότητα σου, με τρόπους που εύκολα μπορείς να εφαρμόσεις για να βελτιώσεις την μνήμη σου, και να έχεις καλύτερη ζωή.
Να κοιμάσαι αρκετά

COUPLE SLEEPING

Τα άτομα που είναι πολυάσχολα δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο στον ύπνο, και αυτό επιδρά με αρνητικό τρόπο και στις γνωστικές σου ικανότητες, και στην μνήμη σου. Τουλάχιστον ένα 8ωρο καλού ύπνου, θα σε βοηθήσει να επανακτήσεις την μνήμη σου. Ξεκίνησε έναν φυσιολογικό κύκλο ύπνου, και θα παρατηρήσεις εντυπωσιακές αλλαγές στην μνήμη σου, αλλά και γενικότερα στην υγεία και την ευεξία σου.
Κάνε διαλείμματα

WOMAN PRAY

Πολλοί άνθρωποι από το άγχος τους να μάθουν όσα περισσότερα μπορούν στο μικρότερο δυνατό διάστημα, κάνουν το μεγαλύτερο λάθος. Έτσι δεν μπορείς να αποστηθίσεις, ούτε και να θυμηθείς τίποτα. Μειώνεται η ικανότητα σου να αποστηθίσεις πληροφορίες όταν βομβαρδίζεις το μυαλό σου. Πρέπει να κάνεις τακτικά διαλείμματα, γιατί η υπερφόρτωση πληροφοριών θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα, και θα σε εξαντλήσει. Ξεκούρασε το μυαλό σου, δώσε του την δυνατότητα να χαλαρώσει.
Να περπατάς

MAN WALKING

Το περπάτημα είναι ένας υπέροχος τρόπος για να αυξήσεις την ροή του αίματος σου και το αίμα σου μεταφέρει οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στον εγκέφαλο σου. Το περπάτημα θα σε ενδυναμώσει σωματικά, θα ευφράνει την ψυχή σου, και θα “αδειάσει” το μυαλό σου. Έστω 30’ περπάτημα την ημέρα θα δεις μακροπρόθεσμα πόσο καλό θα κάνουν στην μνήμη σου, και στην γενικότερη υγεία σου.
Δείτε επίσης: Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου στην καραντίνα. Οι τροφές που θα σου δώσουν δύναμη κι ευεξία
Να τρως υγιεινά

EGGS SALAD

Το φαγητό είναι αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο στην ικανότητα του εγκεφάλου σου να αποθηκεύει και να ανακαλεί πληροφορίες. Ένα υγιεινό φαγητό, θα δώσει την απαραίτητη ενέργεια στο μυαλό σου. Οτιδήποτε υψηλό σε αντιοξειδωτικά μπορεί να επηρεάσει θετικά την μνήμη σου. Μύρτιλα και μαύρη σοκολάτα είναι μερικές νόστιμες επιλογές για την υγεία του εγκεφάλου σου. Μείωσε τα επεξεργασμένα φαγητά και κυρίως την ζάχαρη, και θα δεις μεγάλη διαφορά.
Εξάσκησε το μυαλό σου

WOMAN THINKING

Τα σταυρόλεξα και τα παιχνίδια μνήμης είναι εξαιρετικά εργαλεία για να το εξασκήσεις. Εξασκώντας τον εγκέφαλο σου, ενδυναμώνεις τις νευρωνικές σου οδούς και οι πνευματικές σου ικανότητες βελτιώνονται. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές για αυτό τον σκοπό, ξεκίνα να τις δουλεύεις και σίγουρα θα δεις αποτέλεσμα.
Κάνε διαλογισμό

WOMAN MEDITATION

Ο διαλογισμός έστω και για 10 λεπτά την ημέρα, θα χαλαρώσουν, και θα ενδυναμώσουν τον εγκέφαλο σου. Θα αυξηθεί η ικανότατα σου να συγκεντρώνεσαι, και έτσι θα είναι πιο εύκολο για σένα να θυμηθείς πράγματα. Μην βομβαρδίζεις το νου σου με πολλές πληροφορίες ταυτόχρονα, γιατί είναι δύσκολο να μεταφερθούν όλες στη μνήμη σου. Μάθε να συγκεντρώνεσαι, κάνε διαλογισμό, και τα αποτελέσματα θα είναι πολύ θετικά.

 

Αγάπη Νικολάου
Δείτε επίσης: 3 Κανόνες περιποίησης της επιδερμίδας σου για λαμπερό δέρμα και στην καραντίνα
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *