Λίπος στην κοιλιά … πως να το αντιμετωπίσουμε

Published by Megeia on

Λίπος στην κοιλιά?
Το λίπος στην κοιλιά είναι πρόβλημα για αρκετούς ανθρώπους, αφού λόγω του σημείου που βρίσκεται δεν φεύγει εύκολα.

Κακή διατροφή, καθιστική ζωή, κληρονομικότητα, είναι κάποιες από τις αιτίες που προκαλούν κοιλιακό λίπος, σπλαχνικό λίπος.
Πόσο επικίνδυνο όμως είναι αυτό?
Η μεγάλη συγκέντρωση σπλαχνικού λίπους συνδέεται με σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, η αυξημένη αρτηριακή πίεση, και ο διαβήτης τύπου 2.
Μια διατροφή πλούσια σε λιπαρά και η κατανάλωση ζάχαρης σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή, προκαλούν το σπλαχνικό λίπος.
Μερικοί άνθρωποι έχουν την προδιάθεση να αποκτούν τέτοιου είδους λίπος.

Επίσης, η γήρανση. Επειδή το σώμα αλλάζει τον τρόπο που καίει τις θερμίδες, η γήρανση είναι μια από τις αιτίες συσσώρευσης κοιλιακού λίπους.
Η γυναίκες στην προεμμηνόπαυση λόγω ορμονικών αλλαγών αποκτούν αν δεν προσέξουν κοιλιακό λίπος.
Υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης :
30 λεπτά έντονο περπάτημα την ημέρα είναι μια καλή άσκηση
Η αερόβια άσκηση είναι ιδανική για το κάψιμο του κοιλιακού λίπους
τρεξιμο
Αλλαγές στην διατροφή. Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά. Τροφές με φυτικές ίνες, άπαχο κρέας, προϊόντα ολικής άλεσης είναι μερικές επιλογές για να χάσετε το κοιλιακό λίπος.
Αποφύγετε τροφές με πολλά σάκχαρα. Έχει διαπιστωθεί πως υπάρχει σχέση ανάμεσα στην υπερκατανάλωση των σακχάρων και στο κοιλιακό λίπος.
tea
Πιείτε πράσινο τσάι, αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό. Περιέχει μια αντιοξειδωτική ουσία, η οποία είναι αποτελεσματική για την απώλεια του κοιλιακού λίπους
μηλοξυδο
Χρησιμοποίησε μηλόξυδο, περιέχει μια ουσία, οξικό οξύ που μειώνει το σπλαχνικό λίπος
Ελαττώστε το άγχος.  Οταν αγχώνεστε, διεγείρονται τα επινεφρίδια και παράγουν κορτιζόλη, την “ορμόνη του άγχους”, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το κοιλιακό σας λίπος.

 


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *