Δεν αδυνατίζεις παρόλο που κάνεις δίαιτα. Τι μπορεί να φταίει και κολλάς….?

Published by Maggie on

διαιτα

Δεν αδυνατίζεις παρόλο που κάνεις δίαιτα. Τι μπορεί να φταίει και κολλάς….?

Κάνεις δίαιτα και δεν αδυνατίζεις ενώ στερείσαι σχεδόν τα πάντα? Δες τι είναι αυτό που μπορεί να φταίει και έχει κολλήσει η ζυγαριά.

– Η ηλικία

Όταν ήσουν 20 χρονών, με 3 μέρες δίαιτα έχανες 1 κιλό. Τα πράγματα όμως αλλάζουν όσο μεγαλώνει η ηλικία, καθώς αλλάζει ο μεταβολισμός. Χρειάζεται να έχεις υπομονή και να διαθέσεις χρόνο για να έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Πρόσθεσε στην διατροφή σου τροφές λιποδιαλυτικές, και τροφές που κάνουν τον μεταβολισμό σου να δουλέψει υπερωρίες.

– Η γυμναστική

Αν κάνεις δίαιτα και παράλληλα γυμναστική, δεν θα δεις γρήγορα την ζυγαριά σου να πέφτει. Αυτό συμβαίνει γιατί με την γυμναστική οι μύες κρατούν τους υδατάνθρακες, και γίνεται κατακράτηση υγρών. Κάνε υπομονή, σε ένα μήνα θα δεις μεγάλη διαφορά.

GIRL GYM
– Πόσο διάστημα κάνεις δίαιτα

Αν κάνεις δίαιτα μια εβδομάδα, είναι λογικό να μην έχεις δει διαφορά στην ζυγαριά σου. Αν είσαι συνεπής και δεν χαλάσεις την διατροφή σου, σε λίγο καιρό θα δεις τα αποτελέσματα που θέλεις. Δώσε χρόνο στον οργανισμό σου να καταλάβει τι του συμβαίνει.

– Οι ορμονικές διαταραχές

Αν έχεις πρόβλημα με τον θυρεοειδή σου τότε δύσκολα χάνεις κιλά. Μια επίσκεψη στον ενδοκρινολόγο για εξετάσεις είναι απαραίτητη. Αν περιμένεις να αδιαθετήσεις ή είσαι αδιάθετη, τότε μάλλον θα πάρεις κιλά παρά θα χάσεις. Έχε λίγο υπομονή, και θα δεις μετά την ζυγαριά να κατεβαίνει. Επίσης, αν είσαι στην κλιμακτήριο, θα δυσκολευτείς να χάσεις κιλά. Με επιμονή και υπομονή όμως θα τα καταφέρεις.

– Καταναλώνεις λίγο φαγητό

Είναι μεγάλο λάθος να νομίζεις ότι με το να μην τρως αδυνατίζεις. Το αντίθετο μάλιστα, με μικρά και συχνά γεύματα θα χάσεις βάρος. Μην παραλείπεις κανένα γεύμα, και βάλε πρωτεΐνη στη ζωή σου, φρούτα, και πολλά λαχανικά.

διαιτα

– Δεν τρως αρκετή πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι αυτή που θα μειώσει το αίσθημα της πείνας και τις λιγούρες για τσιμπολόγημα όλη την ημέρα. Η αυξημένη πρόσληψη πρωτεΐνης αποτρέπει την πτώση του μεταβολισμού, πράγμα που συμβαίνει συχνά όταν χάνουμε βάρος. Επίσης, σε αποτρέπει από το να πάρεις πάλι βάρος όταν τελειώσεις την δίαιτα.

– Δεν πίνεις αρκετό νερό

Η κατανάλωση νερού – μάλιστα κρύου – έδειξαν μελέτες πως αυξάνει τον μεταβολισμό και τις καύσεις για 1,5 ώρα μετά. Όταν κάνεις δίαιτα πρέπει να καταναλώνεις πολύ νερό. Η ενυδάτωση είναι το κλειδί για πολλούς παράγοντες που παίζουν ρόλο στην μείωση βάρους, συμπεριλαμβανόμενων της πέψης και της μυϊκής λειτουργίας. Επιπλέον, όταν το στομάχι είναι γεμάτο, στέλνει σήματα στον εγκέφαλο ότι δεν πεινάει. Το νερό μπορεί να βοηθήσει πολύ εκεί. Δεν πεινάς, διψάς!

GIRL DRINKS WATER
– Το άγχος

Το υπερβολικό άγχος μπορεί να προκαλέσει σοκ στο σώμα σου – εκτός όλων των άλλων προβλημάτων που προκαλεί – με αποτέλεσμα να μην χάνεις βάρος. Χαλάρωσε, μην βιάζεσαι, και τα κιλά θα φύγουν αν ακολουθείς πιστά μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

– Κακός ύπνος

Ο καλός ύπνος για ένα 8ωρο βοηθάει πολύ στο χάσιμο βάρους. Ξεκουράζεται το σώμα και έχει την ενέργεια που χρειάζεται για να αντέχει στις υποχρεώσεις του. Κοιμήσου νωρίς και ξύπνα νωρίς, θα δεις πόσο θα αλλάξουν όλα, και κυρίως η ψυχολογία σου.
Δείτε επίσης: Ενισχύουν το ανοσοποιητικό και τα οστά. Ιδανικά για να χάσεις βάρος.
Κάτια Μονογιού

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *