Φαγόπυρο. Η εναλλακτική πηγή πρωτεϊνών με τις πολλές βιταμίνες που σε βοηθά στο χάσιμο βάρους.

Published by Maggie on

φαγοπυρο

 

Φαγόπυρο. Η εναλλακτική πηγή πρωτεϊνών με τις πολλές βιταμίνες που σε βοηθά στο χάσιμο βάρους.

Το φαγόπυρο, γνωστό και ως μαυροσίταρο, είναι μια υπερτροφή που γίνεται όλο και περισσότερο γνωστή τελευταία.
Είναι ένα είδος δημητριακών όχι και τόσο διαδεδομένο στο ευρύ κοινό, παρά μόνο σε αυτούς που ασχολούνται με την υγιεινή διατροφή.

PLATE

Το αλεύρι από φαγόπυρο χρησιμοποιείται από όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη, καθώς δεν την περιέχει. Χρησιμοποιείται σε πολλές συνταγές αντί για αλεύρι, και δεν προκαλεί αλλεργίες.
Περιέχει βιταμίνες Β1, Β2, Β3, Β4, Β5, Β6, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο, νάτριο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο, και φώσφορο.

PLATE BUCKWHEAT

Είναι κατάλληλη τροφή για τους κρύους μήνες του Χειμώνα, καθώς θεωρείται θερμαντική τροφή.
– Μειώνει την αρτηριακή πίεση.
Περιέχει ρουτίνη, που ενισχύει τα τοιχώματα των αρτηριών και συμβάλλει στην αντιμετώπιση της αρτηριακής πίεσης. Επίσης, χάρη στην ρουτίνη, βοηθά στους πονοκέφαλους και είναι ευεργετικό για τα νεφρά.

BEETROOT

– Είναι εξαιρετικό υποκατάστατο κρέατος, καθώς αποτελεί πλούσια εναλλακτική τροφή σε πρωτεΐνη. Το αγαπούν πολύ οι χορτοφάγοι και αυτοί που ακολουθούν vegan διατροφή.
– Συμβάλλει την ρύθμιση του διαβήτη.
Καθώς έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, συμβάλλει στην διαχείριση του. Απελευθερώνει αργά τα θρεπτικά συστατικά του στο αίμα.
– Τονώνει την καρδιακή λειτουργία.
– Είναι αποτελεσματικό για την καταπολέμηση της διάρροιας και της δυσεντερίας.
– Μειώνει την κατακράτηση και το φούσκωμα και αποτοξινώνει τον οργανισμό.

FOOD SALAD

– Δεν περιέχει χημικά. Είναι αγνή τροφή, ανώτερη ποιοτικά.
– Βοηθά στο χάσιμο βάρους καθώς προκαλεί γρήγορα αίσθημα κορεσμού. Διευκολύνει την πέψη, και αυξάνει τις κινήσεις του εντέρου.

 

 


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *