Βιταμίνη D.. ο απόλυτος σύμμαχος μας ενάντια στον καρκίνο

Published by Megeia on

GIRL AT THE SUN

Βιταμίνη D.. Ο Σύμμαχος μας ενάντια στον καρκίνο

Η βιταμίνη D είναι πολύ σημαντική για το σώμα και την υγεία μας. Επιδρά πολύ σημαντικά ακόμα και στις πιο θανατηφόρες ασθένειες

– Μελέτες έδειξαν ότι επάρκεια της βιταμίνης D είναι μια σπουδαία ασπίδα ενάντια στον καρκίνο

-Μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου κατά 50%!

FLOWERS SUN

Δείτε επίσης: Με 3 χουρμάδες την ημέρα δεν χρειάζεσαι συμπλήρωμα βιταμινών. Έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, και είναι σύμμαχος της υγείας σου

– Η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης D είναι απαραίτητη για τη σωστή ανάπτυξη των οστών και των δοντιών

– Επηρεάζει τη λειτουργία σχεδόν 2.000 διαφορετικών γονιδίων

– Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης σκλήρυνσης κατά πλάκας

– Η βιταμίνη D παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην καλύτερη διάθεση, αλλά και στην πρόληψη εμφάνισης κατάθλιψης

-Συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς

-Καταπολεμά τους ιούς και μειώνει τα συμπτώματα της γρίπης

– Όσοι έλαβαν συμπλήρωμα βιταμίνης D καθημερινά, κατάφεραν να χάσουν γρηγορότερα βάρος

– Η βιταμίνη D είναι ο ρυθμιστής της απορρόφησης του ασβεστίου και το φωσφόρου

EGGS BREAD

-Η βιταμίνη D διατηρεί τα επίπεδα του σακχάρου και της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα

– Ο οργανισμός μας παράγει τη βιταμίνη D όταν η ηλιακή ακτινοβολία έρχεται σε επαφή με το δέρμα μας

– Αρκούν μόλις 15 λεπτά έκθεσης στον ήλιο την ημέρα για να συνθέσουμε τις ποσότητες βιταμίνης D που χρειαζόμαστε

Δείτε επίσης: Τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο που δεν είναι γαλακτοκομικά

– Είναι γνωστό ότι δεν έχουν όλα τα σημεία του δέρματος την ίδια ικανότητα παραγωγής βιταμίνης D, ενώ η δυνατότητα μειώνεται με την πάροδο της ηλικίας (οι μεσήλικες έχουν το 66% της δυνατότητας που έχουν τα παιδιά)

Βιταμίνη D μπορούμε να πάρουμε μέσω της διατροφής μας από τις παρακάτω τροφές

Σολομό, σαρδέλες, κρόκο αυγού, γαρίδες, χυμό πορτοκαλιού, μανιτάρια, γάλα αμυγδάλου, μοσχαρίσιο συκώτι, βρόμη

SALMON

Εάν δεν καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες σας σε βιταμίνη D μέσω της έκθεσης στον ήλιο και της διατροφής, καλό θα είναι να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα βιταμίνης

Η βιταμίνη D είναι λιποδιαλυτή βιταμίνη, γι΄αυτό και χρειάζεται λίπος για να μπορέσει να απορροφηθεί σωστά από τον οργανισμό. Πρέπει να την λαμβάνετε με ένα γεύμα που περιέχει λίπος, με το μεσημεριανό ή με το βραδινό σας

Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλέψει ο γιατρός σας.

 

Δήμητρα Αγγέλου

Δείτε επίσης: Είστε ζευγάρι, μα πάνω από όλα να είστε εραστές για να έχετε μια απίθανη σχέση.

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

 


Αφήστε μια απάντηση