Με 3 χουρμάδες την ημέρα δεν χρειάζεσαι συμπλήρωμα βιταμινών

Published by Maggie on

DATES

 

Με 3 χουρμάδες την ημέρα δεν χρειάζεσαι συμπλήρωμα βιταμινών.

Όλοι γνωρίζουμε τους χουρμάδες, αλλά λίγοι ξέρουν τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας. Είναι καρπός που καταναλώνεται από τα αρχαία χρόνια, και απαντάται σε τροπικά και υποτροπικά κλίματα.
PLATE DATES
Έχουν χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς σε διάφορους πολιτισμούς για πολλούς φαρμακευτικούς σκοπούς, όπως γαστρεντερικά προβλήματα, και βρογχίτιδα.
– Έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά.
Περιέχουν χαλκό, κάλιο, μαγγάνιο, φυτικές ίνες, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, και βιταμίνη Β6.
PLATE BROWN
– Βοηθούν το πεπτικό σύστημα.
Ιδιαίτερα αν έχετε σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, και δυσκοιλιότητα, οι χουρμάδες θα σας βοηθήσουν πολύ.
– Μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου.
Αυτό συμβαίνει γιατί περιέχουν ίνες.
SALAD DATES
– Μειώνουν τους πόνους και το πρήξιμο.
Περιέχουν πολύ μαγνήσιο – που έχει αντιφλεγμονώδη δράση – κι έτσι μειώνουν τους πόνους και περιορίζουν το πρήξιμο.
– Μειώνουν την υπέρταση
Λόγω του μαγνησίου που περιέχουν, μειώνεται η υπέρταση. Έρευνες έχουν δείξει ότι το μαγνήσιο μετριάζει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. Επίσης, οι χουρμάδες περιέχουν κάλιο, που βοηθά την λειτουργία της καρδιάς.
BROWN PLATES
– Είναι εξαιρετική πηγή ενέργειας
Αποτελούνται κατά 70% από φυσικά σάκχαρα, κυρίως φρουκτόζη και γλυκόζη σε ίση αναλογία.
– Είναι ιδανικοί για όσους κάνουν δίαιτα.
Περιέχουν λίγα λιπαρά και καθόλου χοληστερόλη.
BROWN NUTS DATES
– Βελτιώνουν την υγεία του εγκεφάλου.
Είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά και προστατεύουν τα κύτταρα από τις βλάβες που τους προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες.
– Μειώνουν τα σημάδια γήρανσης και ρυθμίζουν την λιπαρότητα του δέρματος.
Ένας πολύ όμορφος τρόπος για να καταναλώσεις τους χουρμάδες – εκτός από το να τους φας σκέτους – είναι να τους βάλεις μέσα στην σαλάτα σου.

 


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *