6 τρόποι να διαχειριστείς τις δυσάρεστες σκέψεις!

Published by Megeia on

 

Αν επιτρέψουμε στις αρνητικές σκεψεις να ελέγχουν το μυαλό μας, μπορούν να αλλάξουν
ολόκληρη την νοοτροπία μας και τελικά να πάρουν τον έλεγχο της ζωής μας.
Είναι στο χέρι μας όμως να ξεφύγουμε, δεν είμαστε δέσμιοι σε αυτές.

1. Αν λοιπόν έχεις μια δυσάρεστη σκέψη, εστίασε σε αυτή και αναρωτήσου: «Αυτή η
σκέψη εξυπηρετεί κάποιον σκοπό εκτός από το να με αναστατώνει;». Αν όχι, τότε είσαι
έτοιμη να αλλάξετε αυτή την σκέψη. Μη κάνεις σκέψεις του τύπου «τίποτα δεν μου πάει
σωστά», αλλά αντικαταστήστε τις με : «η αλλαγή είναι δύσκολη στην αρχή, αλλά τις
περισσότερες φορές, όλα πάνε καλά».

2. Όταν μια παράξενη, δυσάρεστη ή αρνητική σκέψη έρχεται στο μυαλό σου μην την
κρίνεις. Απλώς παρατήρησέ την και άφησέ την να φύγει. Διώξτην!

3. Όταν έχεις αρνητικές σκέψεις που επηρεάζουν πολύ το μυαλό σου συγκεντρώσου σε
κάτι λιγότερο ενοχλητικό. Εστίας σε ένα θέμα που σου αρέσει, ή σε ενδιαφέρει πολύ.
Στρέψε την προσοχή σου αλλού.

4. Κατανόησε την ρίζα των αρνητικών σκέψεων. Από πού προέρχονται; Τι τις ενεργοποιεί;
Πώς μπορείς να τις αποτρέψεις ; Όλες αυτές οι απαντήσεις θα χρειαστούν δουλειά αλλά
αξίζει τον κόπο, πίστεψέ με.

5. Όταν έχουμε αρνητικές σκέψεις, συχνά τις θεωρούμε πραγματικά γεγονότα και όχι
απλές σκέψεις. Καταλάβεπως οι σκέψεις σου δεν συμβαδίζουν με τα περιστατικά της ζωής
σου και δεν είναι πραγματικότητα. Άφησέ τις να φύγουν.

6. Στρέψε την προσοχή σου αλλού όταν κάποια αρνητική σκέψη έρχεται στο μυαλό. Σιγά
σιγά θα φύγει, σκέψη είναι, όχι πραγματικότητα. Μην ξεχνάς, πολλές φορές ο φόβος για το
τι πρόκειται να συμβεί, είναι συνήθως μεγαλύτερος από το ίδιο το γεγονός.

Για δες…. Σκέψεις είναι, όχι γεγονότα…
Θα περάσουν! Στο χέρι σου είναι…
Διώξε τις!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *