Ξέρεις ότι αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης?

Published by Megeia on

Τροφές που δεν γνωρίζεις ότι περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης

Υπάρχουν τροφές που ίσως δεν έχεις σκεφτεί ότι περιέχουν πολύ ζάχαρη.

Τρόφιμα που παρουσιάζονται ως “ αθώα”, που όμως δεν είναι. Θεωρούνται υγιεινά από τους περισσότερους, αλλά…

Ας δούμε ποια τρόφιμα είναι αυτά:

– Χυμοί εμπορίου

Οι χυμοί του εμπορίου περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Πρέπει να κοιτάξεις προσεκτικά τα συστατικά αν θέλεις να καταναλώσεις χυμό χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

– Αποξηραμένα φρούτα

Περιέχουν πολλά σάκχαρα, γι’ αυτό και είναι προτιμότερο τα φρούτα να καταναλώνονται φρέσκα. Για παράδειγμα, ένα τέταρτο του φλιτζανιού αποξηραμένα κράνμπερις περιέχουν περίπου έξι κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη.

– Μπαλσάμικο ξύδι

Το μπαλσάμικο ξύδι, συνήθως φτιάχνεται από λευκό ξύδι, από άμυλο καλαμποκιού και χρώμα καραμέλας. Αυτό του δίνει το σκούρο χρώμα και την γλυκύτητα που έχει.

– Μπάρες δημητριακών

Νομίζεις ότι είναι από τα πιο υγιεινά σνακ, κι όμως περιέχουν αρκετή ποσότητα ζάχαρης.

– Σος κρεατικών

Οι περισσότερες σος που συνοδεύουν τα κρέατα περιέχουν ζάχαρη. Ακόμα και οι σος των ταϊλανδέζικων και κινέζικων πιάτων περιέχουν.

– Γιαούρτι

Τα γιαούρτια με γεύσεις, φρούτα, ξηρούς καρπούς κτλ, περιέχουν σχεδόν όλα ζάχαρη.

– Το εμφιαλωμένο τσάι

Το συσκευασμένο τσάι περιέχει βιολογική ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο.

– Μαύρο ψωμί

Και το μαύρο και το λευκό ψωμί περιέχουν σάκχαρα. Το λευκό ψωμί περιέχει περισσότερη ζάχαρη από το μαύρο, αλλά και αυτό έχει.

– Σάλτσα ντομάτας

Πολλές έτοιμες σάλτσες ντομάτας περιέχουν ζάχαρη. Πρέπει να κοιτάξετε προσεκτικά τα συστατικά τους για να βρείτε αυτές που δεν περιέχουν.

– Βούτυρο αμυγδάλου

Το φυστικοβούτυρο περιέχει αρκετά μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Γι΄αυτό ξανασκεφτείτε το πριν το καταναλώσετε


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *