Τροφές που βοηθούν στην συγκέντρωση των παιδιών

Published by Megeia on

Τα σχολεία ανοίγουν και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένες για να βοηθήσουμε τα παιδιά
μας προσαρμοστούν μετά το τέλος των διακοπών.
Οι απαιτήσεις για τους μαθητές μεγάλες, ακόμα και για τους μικρούς μαθητές του
Δημοτικού.
Πως μπορούμε λοιπόν να βοηθήσουμε τα βλαστάρια μας να συγκεντρωθούν στο
διάβασμα?
Οι παρακάτω τροφές θα τα βοηθήσουν να βελτιώσουν την συγκέντρωσή τους:

1. ΑΒΟΚΑΝΤΟ
Πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρα, βελτιώνει την επικοινωνία μεταξύ των νευρώνων και
αυξάνει τη μνήμη

2. ΣΟΛΟΜΟΣ, ΓΑΥΡΟΣ, ΣΑΡΔΕΛΕΣ
Είναι πλούσια σε Ωμέγα 3, Ωμέγα 6 και φώσφορο. Είναι ιδανική τροφή για την ενίσχυση
της λειτουργίας του εγκεφάλου.

3. ΜΟΥΡΑ
Τα μούρα είναι μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία
του εγκεφάλου

4. ΠΑΝΤΖΑΡΙΑ
Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φυσικά νιτρικά που αυξάνουν τη ροή του αίματος στον
εγκέφαλο και βελτιώνουν την απόδοση.

5. ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
Είναι πολύ πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που συντηρούν τη μνήμη και προάγουν τη
ικανότητα μάθησης.

6. ΣΕΛΕΡΙ
Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που διαθέτει το σέλερι, οφείλονται στην
λουτεολίνη που περιέχει. Το συγκεκριμένο συστατικό διευκολύνει τη διαδικασία της
μάθησης και ενισχύει τη μνήμη.
7. ΜΥΡΤΙΛΑ
Βοηθάνε πολύ στην συγκέντρωση γιατί είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ανθοκυανίνες

8. ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η μαύρη σοκολάτα, βοηθά στην βελτίωση της ροής του
αίματος αλλά και στην ικανότητα συγκέντρωσής μας

9. ΜΠΡΟΚΟΛΟ
Περιέχει υψηλή συγκέντρωση χολίνης, μια ουσία που κατατάσσεται στο σύμπλεγμα
βιταμινών Β.

10. ΛΑΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ
Είναι η πηγή πρόσληψης τριγλυκεριδίων μέσης αλύσου. Είναι η τέλεια τροφή για τους
νευρώνες

11. ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ
Η κουρκουμίνη που περιέχει αυτός ο βολβός αποτελεί ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και
αντιφλεγμονώδες και διεγείρει την παραγωγή νέων εγκεφαλικών κυττάρων

12. ΑΥΓΟ
Περιέχει φωσφολιπίδια, απαραίτητα στοιχεία για τη διαδικασία της νευρωνικής μετάδοσης.

13. ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και αντιοξειδωτικά

14. ΦΡΕΣΚΑ ΦΡΟΥΤΑ
Περιέχουν τις απαραίτητες για τον οργανισμό μας βιταμίνες

Και φυσικά, πρέπει να τρώνε καθημερινά ένα ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ για να εφοδιάζουν τον
εγκέφαλό τους. Δημητριακά ολικής αλέσεως, γαλακτοκομικά και φρούτα. Χωρίς φυσικά να
υπερβάλουμε στις ποσότητες.

Επίσης, τα παιδιά πρέπει:
 Να κοιμούνται καλά την νύχτα
 Να είναι καλά ενυδατωμένα
 Να ασκούνται ώστε να οξύνεται η σκέψη τους
 Να παίζουν και να κάνουν πράγματα που τα ευχαριστούν και τα χαλαρώνουν
Να το τρέφετε σωστά, δείξτε του την αγάπη σας, και σίγουρα το παιδί σας θα έχει μια
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *