Τετάρτη, 10 Αυγούστου, 2022

Αυτές οι τροφές βοηθούν στην συγκέντρωση των παιδιών

Οι απαιτήσεις για τους μαθητές μεγάλες, ακόμα και για τους μικρούς μαθητές του Δημοτικού.
Πως μπορούμε λοιπόν να βοηθήσουμε τα βλαστάρια μας να συγκεντρωθούν στο
διάβασμα?
Οι παρακάτω τροφές θα τα βοηθήσουν να βελτιώσουν την συγκέντρωσή τους:

1. ΑΒΟΚΑΝΤΟ
Πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρα, βελτιώνει την επικοινωνία μεταξύ των νευρώνων και
αυξάνει τη μνήμη

2. ΣΟΛΟΜΟΣ, ΓΑΥΡΟΣ, ΣΑΡΔΕΛΕΣ
Είναι πλούσια σε Ωμέγα 3, Ωμέγα 6 και φώσφορο. Είναι ιδανική τροφή για την ενίσχυση
της λειτουργίας του εγκεφάλου.

3. ΜΟΥΡΑ
Τα μούρα είναι μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία
του εγκεφάλου

4. ΠΑΝΤΖΑΡΙΑ
Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φυσικά νιτρικά που αυξάνουν τη ροή του αίματος στον
εγκέφαλο και βελτιώνουν την απόδοση.

5. ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
Είναι πολύ πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που συντηρούν τη μνήμη και προάγουν τη
ικανότητα μάθησης.

6. ΣΕΛΕΡΙ
Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που διαθέτει το σέλερι, οφείλονται στην
λουτεολίνη που περιέχει. Το συγκεκριμένο συστατικό διευκολύνει τη διαδικασία της
μάθησης και ενισχύει τη μνήμη.

7. ΜΥΡΤΙΛΑ
Βοηθάνε πολύ στην συγκέντρωση γιατί είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ανθοκυανίνες

Δείτε επίσης: Συμβουλές για να είστε όλοι στην ώρα σας κάθε πρωί χωρίς άγχος

8. ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η μαύρη σοκολάτα, βοηθά στην βελτίωση της ροής του
αίματος αλλά και στην ικανότητα συγκέντρωσής μας

9. ΜΠΡΟΚΟΛΟ
Περιέχει υψηλή συγκέντρωση χολίνης, μια ουσία που κατατάσσεται στο σύμπλεγμα
βιταμινών Β.

10. ΛΑΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ
Είναι η πηγή πρόσληψης τριγλυκεριδίων μέσης αλύσου. Είναι η τέλεια τροφή για τους
νευρώνες

11. ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ
Η κουρκουμίνη που περιέχει αυτός ο βολβός αποτελεί ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και
αντιφλεγμονώδες και διεγείρει την παραγωγή νέων εγκεφαλικών κυττάρων

12. ΑΥΓΟ
Περιέχει φωσφολιπίδια, απαραίτητα στοιχεία για τη διαδικασία της νευρωνικής μετάδοσης.

13. ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και αντιοξειδωτικά

14. ΦΡΕΣΚΑ ΦΡΟΥΤΑ
Περιέχουν τις απαραίτητες για τον οργανισμό μας βιταμίνες

Και φυσικά, πρέπει να τρώνε καθημερινά ένα ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ για να εφοδιάζουν τον
εγκέφαλό τους. Δημητριακά ολικής αλέσεως, γαλακτοκομικά και φρούτα. Χωρίς φυσικά να
υπερβάλουμε στις ποσότητες.

Επίσης, τα παιδιά πρέπει:
Να κοιμούνται καλά την νύχτα
Να είναι καλά ενυδατωμένα
Να ασκούνται ώστε να οξύνεται η σκέψη τους
Να παίζουν και να κάνουν πράγματα που τα ευχαριστούν και τα χαλαρώνουν

Να το τρέφετε σωστά, και να του δείχνετε την αγάπη σας

 

Έλλη Αποστολίδου

Δείτε επίσης: Πως να κάνεις τις ευχές σου πραγματικότητα. Χρησιμοποίησε την ενέργεια του σύμπαντος για να τις εκδηλώσεις, και θα βγεις κερδισμένη.

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

Από την ίδια κατηγορία

Παρόμοια Άρθρα