Τι να προσέξεις για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές

Published by Megeia on

dinner

Τι να προσέξεις για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές

Ήρθαν οι γιορτές, και σου έχουμε τρόπους να απολαύσεις τα γιορτινά πιάτα χωρίς να ξεφύγεις πολύ και να πάρεις κιλά. Βασικός στόχος στις γιορτές είναι να μην πάρουμε αλλά ούτε και να χάσουμε. Στόχος είναι να διατηρήσουμε το βάρος μας.

Δες τι πρέπει να κάνεις:

– Πριν και μετά τις γιορτές να καταναλώνεις πράσινο τσάϊ. Αποτοξινώνει και διεγείρει τον μεταβολισμό.
Μην μένεις νηστική όλη την ημέρα για να φας στο εορταστικό τραπέζι, είναι λάθος.
– Τις μέρες των εορτών να τρως ένα καλό πρωινό.

 

christmas

– Να τρως πολλά φρούτα και λαχανικά μέσα στην ημέρα, έτσι ώστε να μην είσαι πολύ πεινασμένη στο γιορτινό τραπέζι και πέσεις με τα μούτρα.
– Γέμισε το πιάτο σου με σαλάτα, και άφησε λιγότερο χώρο για τα υπόλοιπα εδέσματα.
Να τρως αργά. Ο εγκέφαλος μας χρειάζεται περίπου 20΄για να καταλάβει ότι έχει φάει.
– Πίνε πολύ νερό.

 

dinner

– Επειδή σίγουρα θα πιεις αλκοόλ, προτίμησε 2-3 ποτήρια κόκκινο κρασί, που είναι και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Έχει λιγότερες θερμίδες από ότι τα υπόλοιπα ποτά. Να πίνεις νερό ενδιάμεσα, για να μην σε πειράξει, αλλά και για να αποβληθεί το αλκοόλ γρήγορα από το σώμα σου.
– Τα γλυκά δεν λείπουν από το εορταστικό γεύμα, προτίμησε μελομακάρονα και δίπλες. Έχουν λιγότερα λιπαρά από τους κουραμπιέδες.
Τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά άφησε τον εαυτό σου λίγο ελεύθερο, στο κάτω- κάτω γιορτές είναι. Να είσαι όμως πολύ προσεχτική την επόμενη μέρα.

maggie


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *