Πόσο ωφέλιμος είναι ο μεσημεριανός ύπνος

Published by Megeia on

Πόσο ωφέλιμος είναι ο μεσημεριανός ύπνος

Το ήξερες ότι ο μεσημεριανός ύπνος τουλάχιστον μια με δύο φορές την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού ή καρδιακής προσβολής?
Κι όμως νέες έρευνες αυτό δείχνουν! Η συγκεκριμένη μελέτη απέδειξε ότι αυτοί που κοιμούνται λίγο το μεσημέρι, έχουν τις μισές πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό ή καρδιακή προσβολή.
Ο μεσημεριανός ύπνος δεν πρέπει όμως να διαρκεί παραπάνω από 40 λεπτά, διαφορετικά σχετίζεται με την εμφάνιση του μεταβολικού συνδρόμου.
Οι ειδικοί λένε ότι ο μεσημεριανός ύπνος αυξάνει την διάρκεια ζωής έως και δυο χρόνια παραπάνω σε σχέση με αυτούς που κοιμούνται μόνο τη νύχτα.

Ποια είναι τα οφέλη του μεσημεριανού ύπνου:
– Ο μεσημεριανός ύπνος καταπολεμά στο στρες και το άγχος.
Επηρεάζει την μάθηση και την ικανότητα μας για την αποθήκευση πληροφοριών.
– Ενισχύει την πνευματική μας απόδοση
Μειώνεται η υπέρταση
– Τονώνει την μνήμη
Ξεκουράζει τον οργανισμό
Ο μεσημεριανός ύπνος είναι βιολογική ανάγκη.
Αναζωογονεί και ξεκουράζει τον οργανισμό, και ο εργαζόμενος μπορεί έτσι να αποδώσει καλύτερα.
Επιστήμονες θεωρούν πως οι εργοδότες θα πρέπει να προσαρμόσουν έτσι το ωράριο ώστε να ξεκουράζονται οι εργαζόμενοι για να αποδίδουν καλύτερα και να είναι πιο υγιείς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *