Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, το φρούτο με την περισσότερη βιταμίνη C

Published by Maggie on

fruits

 

Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, το φρούτο με την περισσότερη βιταμίνη C

Το ακτινίδιο είναι το φρούτο με τις λιγότερες θερμίδες, ενώ παράλληλα είναι πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.
Περιέχει βιταμίνες C, βιταμίνη Ε, φολικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο. Επίσης, περιέχει πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες δρουν αποτελεσματικά κατά της δυσκοιλιότητας.
Χαρίζει λαμπερή και υγιή επιδερμίδα, χάρη στις βιταμίνες Α και Ε που περιέχει.

FRUIT KIWI

Περιέχει περισσότερη βιταμίνη C από ότι το πορτοκάλι.
Ένα και μόνο ακτινίδιο την ημέρα, μπορεί να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού μας σε βιταμίνη C!
Το ακτινίδιο, περιέχει βιταμίνη που βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου. Έχει φυτοχημικές ουσίες με αντιοξειδωτική δράση, που βοηθούν πολύ την όραση μας.
Δείτε επίσης: Πεντανόστιμη, θρεπτική, βελουτέ κολοκυθόσουπα σε χρόνο μηδέν. Βόμβα βιταμινών για όλη την οικογένεια (συνταγή)

FRUIT SALAD KIWI

Η κατανάλωση ακτινίδιων, φαίνεται να βοηθά στην πρόληψη γλαυκώματος και καταρράκτη.
Επιπλέον, προστατεύει από το άσθμα. Οι μικροί μαύροι σπόροι που περιέχει το ακτινίδιο, είναι πλούσιοι σε πολύτιμα Ω3 λιπαρά, που είναι πολύ σημαντικά για την καλή μας υγεία.
Προσέξτε όταν αγοράζετε ακτινίδια, να μην επιλέγετε τα πολύ μαλακά.

 

Αγάπη Νικολάου
Δείτε επίσης: Ο ρόλος των χρωμάτων στην ψυχολογία σου. Όλα έχουν μια ψυχολογική αντίδραση πάνω σου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

 


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *