Με λίγες θερμίδες και μεγάλη διατροφική αξία, που επιτρέπονται και σε όσους έχουν δυσανεξία στην γλουτένη

Published by Maggie on

PLATE FOOD CHEESE

 

Με λίγες θερμίδες και μεγάλη διατροφική αξία, που επιτρέπονται και σε όσους έχουν δυσανεξία στην γλουτένη

Φυλλώδη λαχανικά με πολλές ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας. Στην Ελλάδα σταματά η συγκομιδή τους περίπου στα τέλη Αυγούστου.
Τα βλήτα κατέχουν κυρίαρχη θέση στο ελληνικό τραπέζι τους καλοκαιρινούς μήνες. Συνδυάζονται με όλα τα φαγητά, και κυρίως με ψάρια.
  • Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα
  • Ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση, και βοηθούν στην αποτροπή καρδιακών παθήσεων
  • Μειώνουν την LDL κακή χοληστερίνη στο αίμα
  • Τα βλήτα βοηθούν στη διατήρηση χαμηλότερων επίπεδων σακχάρου στο αίμα σε άτομα με διαβήτη τύπου 2.
Δείτε επίσης: 10 λογοι για να τρως συχνά κεράσια. Τα οφέλη για την υγεία μας

LEMON PLATE

  • Καλύπτουν το 90% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη C, το 73 % σε βιταμίνη Α, το 57% των σε μαγγάνιο και το 19% σε φυλικό οξύ.
  • Είναι πλούσια σε σίδηρο, βοηθούν πολύ τα άτομα με ανιαμία
  • Δρουν κατά του καρκίνου λόγω της λυσίνης που περιέχουν.
  • Άτομα με κολιοκάκη ή δυσανεξία στη γλουτένη μπορούν να καταναλώσουν άφοβα βλήτα.
  • Είναι ιδανικά για δίαιτα, καθώς περιέχουν λίγες θερμίδες και έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.
  • Μια μόλις μερίδα των 130 γρ. περιέχει το το 28% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε ασβέστιο.
  • Βελτιώνουν την πέψη και την δυσκοιλιότητα, μιας και περιέχουν φυτικές ίνες.
Δήμητρα Αγγέλου
Δείτε επίσης: Θαλασσοθεραπεία: Οι θεραπευτικές επιδράσεις του θαλασσινού νερού στην υγεία μας

 

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

 


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *