10 λογοι για να τρως συχνά κεράσια. Τα οφέλη για την υγεία μας

Published by Maggie on

CHERRY

 

10 λογοι για να τρως συχνά κεράσια. Τα οφέλη για την υγεία μας

Τα κεράσια είναι ένα υπέροχο, γευστικό φρούτο. Ποιος αλήθεια, μπορεί να αντισταθεί σε κατακόκινα ζουμερά, λαχταριστά κεράσια?
Το γευστικό γλυκόξινο φρούτο που αρέσει σε μικρούς και μεγάλους, αποτελεί έναν “θησαυρό” για την υγεία μας:
– Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα κεράσια αποτελούν ασπίδα κατά του καρκίνου.

KIDS CHERRIES

– Προλαμβάνουν την πρόωρη γήρανση, καθώς είναι πλούσια σε φλαβονοειδή.
– Ανακουφίζουν από τον πόνο της αρθρίτιδας. Οι ανθοκυανίνες και τα βιοφλαβονοειδή που περιέχουν, ανακουφίζουν και προλαμβάνουν την αρθρίτιδα.
– Πλούσια σε φυτοστερόλες βοηθούν στην απώλεια βάρους.
– Περιέχουν κάλιο, που βοηθά στην καλή λειτουργία των νεφρών. Τα κεράσια ευνοούν την καλή λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος, ενώ είναι διουρητικά και χωνευτικά.
Δείτε επίσης: Ενισχύουν το ανοσοποιητικό και τα οστά. Ιδανικά για να χάσεις βάρος. Η τροφή που συστήνουν οι διατροφολόγοι

CHERRIES WOOD

– Τα κεράσια μειώνουν την χοληστερόλη, και τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.
Βελτιώνουν την δυσκοιλιότητα καθώς περιέχουν φυτικές ίνες, που ενεργοποιούν το έντερο.
– Έχουν μελατονίνη, που βοηθά τους φυσικούς ρυθμούς του ύπνο. Τα κεράσια μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της μελατονίνης στο αίμα, βελτιώνοντας έτσι τον ύπνο.
– Όταν καταναλώνεις κεράσια τακτικά και σε μεγάλες ποσότητες, βοηθούν στον έλεγχο της υπερβολικής παραγωγή ουρικού οξέος στο αίμα.
– Αυξάνουν κατά 50% την παραγωγή ινσουλίνης από τα κύτταρα του παγκρέατος. Η κατανάλωση κερασιών βοηθά στην πρόληψη του σακχαρώδη διαβήτη.

 

Κάτια Μονογιού
Δείτε επίσης: Έτσι θα καταλάβεις αν έληξε το αντηλιακό σου

 

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *