Τα τρόφιμα που σε κάνουν να νιώθεις πείνα

Published by Maggie on

PLATES WITH FOOD

 

Τα τρόφιμα που σε κάνουν να νιώθεις πείνα

Καλή τροφή θεωρείται αυτή που προσφέρει στον οργανισμό μας όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργεί σωστά. Τα νόστιμα σπιτικά φαγητά, φτιαγμένα με την καλύτερη πρώτη ύλη, που γνωρίζουμε ότι είναι απραίτητα για την καλή μας υγεία.

Η αλήθεια είναι πως ο σύγχρονος τρόπος ζωής, μας έχει οδηγήσει στο να καταναλώνουμε  πρόχειρο – έτοιμο φαγητό, το οποίο μόνο προσωρινά μπορεί να σταματήσει την πείνα μας, και αυτό συμβαίνει γιατί τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του δεν είναι τα σωστά.

Υπάρχουν τρόφιμα που σας κάνουν να νιώθετε πείνα αντί να σας χορταίνουν, σας παραθέτουμε μερικά παρακάτω:

Αναψυκτικά

Ακόμα κι αν η ετικέτα αναγράφει πως είναι διαίτης, στην πραγματικότητα σας κάνουν νιώθετε πιο πεινασμένοι. Αυτό συμβαίνει γιατί οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες που περιέχουν τα αναψυκτικά διαίτης, ενεργοποιούν την όρεξη.

TABLE WITH FOODS

Αρτοσκευάσματα

Μπορεί η ιδέα μιας φέτας ζεστού άσπρου ψωμιού να είναι δελεαστική, να ξέρετε όμως ότι σας κάνει να πεινάτε περισσότερο αντί να σας χορταίνει, καθώς δεν περιέχει θρεπτικά συστατικά. Τρώγοντας λευκό ψωμί, ανεβαίνουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, και αυτό ανοίγει την όρεξη. Μπορείτε να επιιλέξετε προϊόντα ολικής άλεσης, που περιέχουν ίνες και είναι πλούσια σε βιταμίνες. Αυτά θα χορτάσουν την πείνα σας.

Δείτε επίσης: Μάραθος και Μαραθόσπορος, σύμμαχοι για την καλή μας υγεία

Αλμυρά σνακ

Κράκερς, αλμυρά σνακ, πατατάκια κ.τ.λ είναι απλοί υδατάνθρακες και μεταβολίζονται πιο γρήγορα, γεγονός που σας κάνει να πεινάτε και πιο γρήγορα. Μερικά δε, περιέχουν και μπόλικο αλάτι, που σας αφυδατώνει, και νομίζετε ακόμη περισσότερο ότι πεινάτε.

Γλυκά

Ειδικά στο πρωινό σας γεύμα που πρέπει να αποτελείται από τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας, πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Κρουασάν και λοιπά γλυκά για το πρωινό σας είναι απαγορετικά, καθώς η ζάχαρη δημιουργεί ενέργεια στον οργανισμό που φεύγει γρήγορα και απότομα, με αποτέλεσμα να νιώσετε έντονη πείνα πολύ γρήγορα.

CROISSANTS

Γιαούρτι 0%

Τα γιαούρτια με 0% λιπαρά περιέχουν υψηλό ποσοστό υδατανθράκων, και είναι πολύ χαμηλά σε λιπαρά, με αποτέλεσμα να σας κάνουν να πεινάτε ακόμη περισσότερο μετά την κατανάλωσή τους. Επίλεξε ένα απλό γιαούρτι, που έχει διπλάσια πρωτεΐνη και προσθέστε αν θέλετε βρώμη, ή φρούτα και σπόρους,για να λάβετε τις πολύτιμες φυτικές ίνες, αλλά και τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά. 

Δείτε επίσης: Δροσερές & υγιεινές τροφές που πρέπει να έχεις στο ψυγείο σου κατά την διάρκεια του καύσωνα

Κατεψυγμένα έτοιμα φαγητά  
Τα κατεψυγμένα φαγητά δεν περιέχουν ακατέργαστη τροφή όπως τα ωμά λαχανικά, κι έτσι σας κάνουν να νιώσετε το αίσθημα της πείνας νωρίτερα.

Χυμοί

Τα σάκχαρα των φρούτων που περιέχουν οι χυμοί, ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα, και στη συνέχεια πέφτουν απότομα, κάτι που στη συνέχεια ανοίγει και την όρεξη. Προτιμήστε ένα smoothie με ολόκληρα φρούτα και ξηρούς καρπούς, για να εξισορροπήσετε τα επιίπεδα των σακχάρων στο αίμα.

 

Κάτια Μονογιού

Δείτε επίσης: Σκύρος, το διαμάντι των Σποράδων

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!