Ένα καφεδάκι δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Είναι αρκετά τα οφέλη της καφεΐνης για τον οργανισμό, γι΄αυτό απόλαυσε άφοβα τον καφέ σου, με παρέα ή χωρίς! 

Published by Megeia on

COFFE

Ένα καφεδάκι δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Είναι αρκετά τα οφέλη της καφεΐνης για τον οργανισμό, γι΄αυτό απόλαυσε άφοβα τον καφέ σου, με παρέα ή χωρίς! 

Πολλοί την έχουν κατηγορήσει αλλά ακόμη περισσότεροι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτή. Ο λόγος για την θαυματουργή καφεΐνη που έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας.
Ποια είναι λοιπόν τα οφέλη της? Ας τα δούμε παρακάτω:

1. Ο καφές δημιουργεί ευφορία.
Ένα με δυο φλυτζάνια καφέ την ημέρα αυξάνουν την αίσθηση ευτυχίας και ευφορίας που
νιώθετε. Προσέξτε όμως, γιατί η υπερβολική κατανάλωση αυξάνει το ρίσκο για κρίσεις
άγχους και πανικού.
2. Η καφεΐνη μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες για την ασθένεια του Parkinson.
3. Ο καφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου στις γυναίκες.
4. Ο καφές μειώνει τον μυϊκό πόνο.
Μετά από σκληρή άσκηση, ένα ή δυο φλιτζάνια καφέ μειώνουν τον μυϊκό πόνο
5. Ο καφές μειώνει τις πιθανότητες θανάτου από καρδιακές παθήσεις.
6. Ο καφές βοηθάει στην βραχυπρόθεσμη μνήμη.
7. Στις γυναίκες, η καφεΐνη προλαμβάνει την απώλεια μακροπρόθεσμης μνήμης.
8. Η καφεΐνη δεν προκαλεί υπέρταση.
9. Άυξηση της δύναμης
10. Βελτίωση της αντοχής
11. Αυξάνει την τεστοστερόνη
12. Μπορεί να βοηθήσει να κάψεις λίπος
13. Μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου II
14. Βοηθά στην καταπολέμηση της κατάθλιψης
Ένα φλιτζάνι καφέ περιέχει :
Ριβοφλαβίνη (Βιταμίνη Β2): 11% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.
Παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5): 6% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.
Μαγγάνιο και κάλιο: 3% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.
Μαγνήσιο και νιασίνη (Β3): 2% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.
Η καθημερινή μέτρια πρόσληψη καφεΐνης είναι ωφέλιμη στα πλαίσια μίας
ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
Η υπερβολή άλλωστε ποτέ δεν είχε θετικά αποτελέσματα.

 

 


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *