Σχολείο εκ περιτροπής και την νέα σχολική χρονιά?

Published by Maggie on

SCHOOL CLASS

 

Σχολείο εκ περιτροπής και την νέα σχολική χρονιά?

Η σχολική χρονιά που τελειώνει αυτές τις μέρες ήταν ίσως η πιο “περίεργη” στην σύγχρονη ιστορία, καθώς η πανδημία έβαλε λουκέτο στα σχολεία από τις αρχές Μαρτίου.
Αυτό που ακολούθησε το κλείσιμο των σχολείων, ήταν μια επιτυχία της χώρας καθώς ήταν μια από τις λίγες στον κόσμο η οποία προχώρησε σε πλήρη εφαρμογή της ηλεκτρονικής διδασκαλίας, με τους μαθητές να προχωράνε την ύλη και να μην αφήνουν τεράστια κενά σε αυτή.
Όπως δείχνουν οι μέχρι στιγμής πληροφορίες, και η επόμενη σχολική χρονιά θα έχει ιδιαιτερότητες, καθώς παρά το άνοιγμα των σχολείων, η απειλή του κορωνοϊού εξακολουθεί να υπάρχει ενώ σύμφωνα με όλους τους επιστήμονες, από το Φθινόπωρο αναμένεται και νέο κύμα του ιού.
Είναι ενδεικτικό ότι η ηλεκτρονική διδασκαλία που κατάφερε η χώρα, δεν έγινε εφικτή σε χώρες με περισσότερη “οργάνωση” και ψηφιακή παιδεία, όπως η Γερμανία, στην οποία το σύνολο σχεδόν των μαθητών “έμεινε” στην ύλη του Μαρτίου.

BAG CLASSROOM

Η άρση των μέτρων και η επανεκκίνηση της πραγματικότητας έφερε τους μαθητές ξανά στις σχολικές αίθουσες, αλλά με διαφορετικό ωράριο, σε μια προσπάθεια περιορισμού των κινδύνων εξάπλωσης του νέου κορωνοϊού.
Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές πηγαίνουν σχολείο μέρα παρά μέρα, κάτι που με μια μικρή παραλλαγή αναμένεται να ισχύσει και την νέα σχολική χρονιά.
Σχολεία την εποχή του κορωνοϊού
Η επόμενη σχολική χρονιά αναμένεται να ξεκινήσει στις 7 Σεπτεμβρίου, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες το υπουργείο Παιδείας και η αρμόδια υπουργός. Ο λόγος για την εσπευσμένη κατά μια εβδομάδα σχεδόν έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, είναι να χαθεί όσο το δυνατόν λιγότερος χρόνος και ύλη, καθώς η χρονιά που τελειώνει τώρα αφήνει πίσω της αρκετά κενά, τα οποία δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν στο σύνολο τους από την ηλεκτρονική διδασκαλία.
Δείτε επίσης: Στις 7 Σεπτεμβρίου ξεκινά η νέα σχολική χρονιά, ανακοίνωσε το υπουργείο
Σύμφωνα με πληροφορίες, η σχολική χρονιά που θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο, θα βρει τους μαθητές να πηγαίνουν εκ περιτροπής. Προκειμένου να αποτραπεί η πιθανή διάδοση του ιού και να μην υπάρξουν συνωστισμοί, το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται σχέδιο με το οποίο οι μαθητές θα πηγαίνουν σχολείο ανά εβδομάδα.
Στις προτάσεις που επεξεργάζεται το υπουργείο, είναι οι μαθητές να χωριστούν στα δύο (όπως συμβαίνει από την μέρα που άνοιξαν ξανά τις πόρτες τους στα τέλη Μαΐου) και να κάνουν μάθημα μια εβδομάδα το ένα γκρουπ και μια εβδομάδα το άλλο.

KIDS CLASSROOM

Η πρόταση αυτή λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα συνωστισμού, όμως δημιουργεί 2 νέα προβλήματα, η λύση των οποίων δεν είναι τόσο εύκολη όσο υπολογίζει το υπουργείο.
Από την μια πλευρά υπάρχει το θέμα της ύλης καθώς οι μαθητές που θα “κάθονται” την μια εβδομάδα, να κάνουν ηλεκτρονικό μάθημα. Αυτό μπορεί να λυθεί μόνο με την πρόσληψη χιλιάδων εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα αναλάβουν την ηλεκτρονική διδασκαλία ή με την καθιέρωση της ηλεκτρονικής τάξης, επιτρέποντας στους μισούς μαθητές να είναι στην τάξη και τους άλλους μισούς να παρακολουθούν τα μαθήματα ηλεκτρονικά από το σπίτι, με όσα προβλήματα δημιούργησε η πρόταση αυτή όταν παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό.
Το δεύτερο και πιο σημαντικό πρόβλημα, είναι πως θα πρέπει να επεκταθεί η άδεια ειδικού σκοπού καθώς, ειδικά αν μιλάμε για παιδιά Δημοτικού, θα πρέπει ο ένας από τους γονείς να μένει σπίτι, κάτι που θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στο εργασιακό περιβάλλον, αλλά και την οικονομία.
Σε κάθε περίπτωση, το επιτελείο του υπουργείου Παιδείας έχει μπροστά του μια πολύ δύσκολη εξίσωση, καθώς τα κομμάτια που την αποτελούν είναι όλα εξίσου σημαντικά και δεν μπορούν να αφαιρεθούν από αυτή για να διευκολύνουν τις καταστάσεις.
Εκτός αν το υπουργείο αποφασίσει να “παίξει με τη φωτιά” και να αξιολογήσει διαφορετικά τις συνιστώσες, επεκτείνοντας το μέτρο του προσωρινού lockdown και στις σχολικές αίθουσες.
πηγή
Δείτε επίσης: Σύνταξη για μπαμπάδες με ανήλικο παιδί. Ανοίγει ο δρόμος, ποιους αφορά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *