Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022

Τα υγιεινά λαχανικά του Χειμώνα που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σου

Είναι η εποχής τους, ο σωστός χρόνος για να τα καταναλώσουμε. Πλούσια σε βιταμίνες, βοηθούν τον οργανισμό μας κατά των ασθενειών, μας δίνουν ενέργεια και δύναμη.

– Καρότα

Είναι πολύ θρεπτικά, εξαιρετική πηγή βήτα- καροτίνης που βοηθούν πολύ στην υγεία των ματιών μας αλλά και το ανοσοποιητικό σύστημα.

– Λαχανάκια Βρυξελλών

Έχουν πολλές θρεπτικές ουσίες, περιέχουν βιταμίνη Κ που βοηθά την καρδιά, τον εγκέφαλο, αλλά και τα οστά μας.

– Ραπανάκι

Πλούσιο σε βιταμίνες Β και C, και κάλιο. Ισχυρό αντιοξειδωτικό που προλαμβάνει τις φλεγμονές.

RADISHES FOOD

– Λάχανο

Πλούσιο σε βιταμίνη C και υψηλά ποσοστά βιταμίνης Α και Κ, είναι ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό.

CABBAGE FOOD

Δείτε επίσης: 7 χρυσοί κανόνες ηρεμίας, που θα  αλλάξουν τη ζωή σου

– Χόρτα

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Περιέχουν ασβέστιο, μαγνήσιο, και βιταμίνες Α, Κ και C. Μειώνουν τις φλεγμονές στο σώμα μας.

– Μπρόκολο

Περιέχει βιταμίνη Κ, και βοηθάει στη ρύθμιση των επιπέδων της βιταμίνης D στο σώμα μας.

BROCCOLI FOOD

– Κουνουπίδι

Περιέχει ινδόλες που σύμφωνα με μελέτες, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου. Επίσης, περιέχει βιταμίνη C.

CAULLIFLOWER FOOD

– Κρεμμύδι

Περιέχει κερκετίνη, που καταπολεμά τις φλεγμονές.

ONION FOOD

Κάτια Μονογιού

Δείτε επίσης: Βιταμίνη D.. Ο Σύμμαχος μας ενάντια στον καρκίνο.

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

Από την ίδια κατηγορία

Παρόμοια Άρθρα