Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου, 2022

Οι 9 καλύτεροι ξηροί καρποί – βόμβες βιταμινών

Οι ξηροί καρποί είναι πολύ ωφέλιμοι για την καλή μας υγεία, μιας και περιέχουν πολλά πλούσια θρεπτικά στοιχεία απαραίτητα για τον οργανισμό μας.

– Κάσιους

Έχουν τον περισσότερο σίδηρο από οποιονδήποτε άλλο ξηρό καρπό. Ο σίδηρος συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφορία του οξυγόνου στα κύτταρα, και προλαμβάνει την αναιμία. Επίσης, τα κάσιους βοηθάνε πολύ την μνήμη μας, το ανοσοποιητικό μας σύστημα, αλλά και στην καλύτερη όραση.

FOOD NUTS HEALTH MIND

– Καρύδια Πεκάν

Περιέχουν θειαμίνη και βιταμίνη Ε που είναι σημαντικά για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού μας. Θεωρούνται από τις καλύτερες πηγές διαιτητικών ινών και πολυακόρεστων λιπαρών. Μειώνουν την υψηλή χοληστερόλη, και ωφελούν την υγεία των οστών.

PEKAN NUTS FOOD HEALTH

– Φιστίκια Αιγίνης

Είναι οι πιο πλούσιοι καρποί σε αντιοξειδωτικά, και βοηθούν πολύ τα μάτια και την όραση. Περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά που έχουν ευεργετικές ιδιότητες για το καρδιαγγειακό μας σύστημα.

FOOD NUTS HEALTH MIND

– Αράπικα φιστίκια

Περιέχουν πολλές βιταμίνες, ίνες, πρωτεΐνες , και 26 μεταλλικά στοιχεία. Έχουν τη δυνατότητα να μειώνουν την κακή χοληστερόλη, και να προστατεύουν την καρδιά από τη στεφανιαία νόσο.

Δείτε επίσης: Σκέφτεσαι καθημερινά τι θα φάνε τα παιδιά στο σχολείο? 11 υγιεινά σνακ για το σχολείο των παιδιών που θα σου λύσουν τα χέρια.

– Καρύδια

Είναι εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Επιβραδύνουν και περιορίζουν την απώλεια οστικής μάζας, και συμβάλλουν στην ανάπτυξη περισσότερων από 30 νευροδιαβιβαστών για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Επίσης, μειώνουν τον κίνδυνο εμφραγμάτων, και εγκεφαλικών επεισοδίων.

PEKAN NUTS FOOD HEALTH

– Καρύδια Μακαντάμια

Περιέχουν βιταμίνη Β1, μαγγάνιο, και μονοακόρεστα λιπαρά. Μειώνουν την χοληστερίνη LDL, τα τριγλυκερίδια, αλλά και την πίεση.

– Καρύδια Βραζιλίας

Είναι πλούσια σε σελήνιο, και προστατεύουν από τον καρκίνο. Βοηθούν στην κανονική λειτουργία του θυρεοειδή, και συνδέονται με την βελτίωση των επιπέδων λιπιδίων στο αίμα.

– Αμύγδαλα

Περιέχουν φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Βοηθούν στην απώλεια βάρους, μειώνουν την χοληστερίνη και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

PEKAN NUTS FOOD HEALTH

– Φουντούκια

Έχουν υψηλή περιεκτικότητά σε μονοακόρεστα λιπαρά, κι έτσι ενισχύουν τη λειτουργία της καρδιάς και των αγγείων. Πλούσια σε βιταμίνη Ε, που κάνει καλό στο δέρμα.

 

Δήμητρα Αγγέλου

Δείτε επίσης: Παντρεύεσαι τον σωστό άντρα όταν…

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook , έλα στην ομάδα μας Woman_m και ακολούθησε μας στο Instagram γιατί το megeia σε πάει παντού!

Από την ίδια κατηγορία

Παρόμοια Άρθρα